LAMAN UTAMA

Isnin

Ves Breast Pump (Pam Payudara)



VES BREAST PUMP (PAM PAYUDARA)
RM250.00  (SEMENANJUNG)
RM250.00 (SABAH/SARAWAK/LABUAN)

RAHSIA PAYUDARA MONTOK SECARA SEMULAJADI
KESAN SEAWAL 4 MINGGU
TIADA KESAN SAMPINGAN


JIKA anda seorang wanita pastinya akan dikaitkan dengan rupa paras, bentuk badan dan juga saiz payudara anda.  Sebut nama lelaki, mana yang tidak suka kepada bahagian payudara wanita. Kaum Adam ini mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara. "Payudara (buah dada) mestilah “MANTAP, PEJAL DAN MENAWAN" barulah lelaki akan tewas dengan anda.

Sebagai wanita ingin memiliki buah dada yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz buah dada anda. Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik. Dengan VES BREAST PUMP(PAM PAYUDARA) impian anda akan tercapai!!!

(PAM PAYUDARA) merealisasikan IMPIAN ANDA
  • Suami pasti sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang membuat merekatidak sabar pulang dari pejabat
  • Semua orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, kerana ANDA kelihatan begitu menawan.
  •  Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang sangat berlainan dan anggun.
  • Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya CUKUP MEMPERSONA, tegang dan mantap.
  •  Tahap keyakinan dirianda meningkat kerana anda mempunyai pam payudara yang banyak "membantu" anda dalam penjagaan bentuk tubuh badan
KEPUASAN ANDA

 Alat pembesaran payudara yang terbaru dan berkesan. Senang digunakan, selamat dan berkesan untuk membesarkan payudara dalam masa yang singkat tanpa kesan sampingan. Selain tiada kesan sampingan pam  payudara ini digunakan untuk memontokkan dan membesarkan payudara yang kecil dengan keputusan yang cepat dan kelihatan pejal. VES BREAST PUMP ini dapat mengekalkan bentuk pejal dan tegang payudara anda jika digunakan secara berterusan.


SOALAN LAZIM TENTANG PAM PAYUDARA

1. Adakah produk ini berkesan?
Ya, produk ini memang berkesan. Kami mempunyai ramai pelanggan yang telah menggunakan breast pump di Malaysia. Breast Pump juga di jual di UK, USA, Indonesia, Singapura, China dan banyak negara lain di seluruh dunia. Ramai pelanggan kami telah mencuba berbagai-bagai krim dan tidak mendapat hasil yang membanggakan. Tapi setelah menggunakan ves breast pump, hampir kesemua pelanggan amat berpuas hati dengan keputusan yang mereka perolehi. Selain dari keadah mengurut, breast pump adalah keadah tradisional yang di syorkan oleh majallah MIDI keluaran november 08 sebagai alat untuk membesarkan dan menaikkan payudara yang jatuh.

2. Bagaimana saya ingin membeli produk anda. Ada tak agen di tempat saya?
Produk kami hanya dijual secara online. Perniagaan online telah mula mendapat tempat di hati rakyat Malaysia kerana ia mudah, menjimatkan dan peribadi. Dengan menjual secara online saya telah dapat menjimatkan kos pengendalian saya dan dapat memberi kepada anda harga yang jauh lebih murah dari pasaran. Bayangkan sewa untuk pejabat, kos iklan, kos untuk agen dan lain-lain kos. Produk akan kami hantar pada anda dengan poslaju. Kami ada bukti penghantaran dan pelanggan juga ada bukti penerimaan.

3. Adakah saiz cup sesuai dengan payudara saya?
Saya akan beri anda 3 cup. Cup pertama untuk payudara saiz a-b. Cup kedua untuk saiz payudara b-c. Cup ketiga untuk saiz payudara c-d. Jaminan saya jika cup yang paling besar masih kecil untuk payudara anda.


CARA PENGGUNAAN VES BREAST PUMP
  • Gunakan pam yang sesuai mengikut saiz payudara anda. Seeloknya selepas mandi dimana anda lebih segar dan lebih tenang. Jangan gunakan pump jika anda rasa anda akan terganggu dengan hal-hal lain. 
  •  Sebelum mula menggunakan pump, pastikan cup betul-betul centre (payudara ditengah-tengah) kalau boleh masukkan lebihan bahagian tepi payudara ke dalam cup. Tarik pemegang pump perlahan-lahan. Anda hanya perlu tarik dua atau 3 kali sahaja dan payudara anda sudah memenuhi cup. Kedudukan badan perlu tegak. Anda berada dalam keadaan duduk).
  • Pam sehingga keseluruhan payudara anda berada dalam cup. Jika terlebih pump dan anda rasa sakit,tarik pemetik pistol untuk lepaskan tekanan. Rehatkan diri anda dengan keadaan payudara tegang di dalam cup. Jika tekanan berkurang,(angin terlepas keluar) tarik pemegang untuk tambahkan tekanan. Biarkan dalam keadaan payudara tegang dalam cup untuk 15 minit. Tukar ke payudara sebelah.
  • Disyorkan 2 kali sehari , setiap sesi hanya 15 hingga 20 minit sahaja. 
  • Gunakan mengikut keselesaan. Anda akan melihat perubahan dari pump kecil ke saiz pump lebih besar dalam masa 1 bulan
  • Jika inginkan hasil yang baik, kekalkan masa 15 minit setiap kali sesi pam (setiap sebelah payudara 15 minit waktunya, jika kiri dan kanan masa 30 minit diperlukan)Tidak perlu gunakan sehingga 1 jam kerana ini akan menyakitkan payudara.
  •  Keputusan akan dirasai dalam tempoh seminggu sahaja, anda akan rasa payudara anda bertambah besar dan tegang. Payudara anda akan meningkat kepada 1 hingga 3 saiz cup sebelum 3 bulan. Ini akan anda rasakan bila anda terpaksa menukar saiz coli anda.
  •  Untuk mencapai hasil yang sedemikian, arahan penggunaan mestilah dipatuhi. 

 TESTIMONI PENGGUNA
Saya telah menggunakan breastpump selama 3 bulan dan saya sangat puas hati dengan kesan yang saya perolehi setakat ini....
Saya dah pun rekemen produk ni pada kawan-kawan."
 Puan Irma (Segamat)

Dulu saya mempunyai saiz payudara yg kecil…bila dah jumpa VES BREAST PUMP , dalam masa 2 bulan lebih je saya dapat saiz payudara yang sesuai..
Zaiton (KB)